HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Ágy - a hálószoba ura

2012.08.09. 12:00 Tilinger Ádám

A hálószobaszekrény már egy ideje áll, de a szoba ékét, az ágyat eddig matrac hiányában még nem volt értelme összerakni. Sokat nyavalyogtam a rövid ágyak miatt, így egy picit tólzásba estünk: 210 cm hosszú ágyat vettünk, ehhez pedig megfelelő matracot találni nem könnyű.

De nem is lehetetlen, Szombathelyen sikerült egy kellően kemény, jó méretű rugósat beszerezni, amit Niki anyukájáék el is hoztak valamelyik héten Grácba, így már nem volt akadály, nekiállhattunk újra barkácsolni.

Még mielőtt azonban belefogtunk volna, szükség volt egy ágyrácsra. Mondanom se kell, ez sem volt megfelelő méretben, ezért az IKEÁban befektettünk két ilyen tekercsbe:

540.jpg

Ezt szabadon vagdoshatjuk, ha szeretnénkhosszabbat. Ilyen egyszerű, gondoltam. Ez a bizakodás azonban hamar elszállt: a kicsomagolásnál világossá vált, hogy az ágy oldalain csak két-két fül van. Erre keret nélküli rácsot nem tehetünk. Azért összeraktuk amit lehet.

Egy-két hétvége ugrás az időben, jelen hét hétfőjére. Időközben a Praktikerben vettünk két lécet. A terv az volt, hogy ezeket erősítem a fülekre, és ezek tartják a rácsot majd. Egyszerű és működik. Ripsz-ropsz méretre vágtuk (megizzadtam, pedig csak háromszor kellett vágni - az első vágásnál nem vettem figyelembe, hogy az ágy végén fém lapok csavarokkal tartják össze az oldalakat: nem fért be), bejelöltem a fülön keresztül a lyukakat, kifúrtam, és végül felcsavaroztam a léceket. Ennyi.

537.jpg

Ezekután már csak ki kellet tekernünk a rácsot, és kész is az ágy szerkezete. Itt egy pár percig elgondolkodtam, hogy valahogy hozzáerősítsem-e (szög, csavar, ragasztó?) a deszkákat a tartólécekhez, de végül úgy döntöttem, hogy nem gyengítem ezzel az anyagot. Később még megtehetem, ha mégis szükség lenne rá.

541.jpg

A matrac behelyezése után először kicsit óvatosan másztunk rá, de most már túlélt három éjszakát is, úgyhogy úgy tűnik, hogy megmarad. Hatalmas:

543.jpg

Végül pedig bónuszként álljon (feküdjön, fekvő kép) itt egy fotó a nappalinkat uraló hatalmas bútordarabról is:

484.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: háztáj

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr654701383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása