HTML

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Varga Matein: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Varga Matein: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Curse of Wistow Castle

2014.06.28. 01:13 Tilinger Ádám

A munkacím tehát már megvan. Mint ahogy a fő kaland is. Azt hiszem, hogy nem egy rettentő eredeti történet, de legalább nem "verekedd át magad ötven emeletnyi barlangon, és kaszabold le a világuralom/világ elpusztítása küszöbén álló főgonoszt".

ss20140628_1.png ss20140628_5.png

A legszembetűnőbb változás a grafikában történt. A projektre szánt időm java most rajzolgatással telt. Eredetileg DawnBringer pixelművész 64 színű palettáját akartam használni, de ezek a színek túl telítettnek bizonyultak. Főleg valódi telefonon...

 

Hamar rájöttem ugyanis, hogy emulátoron tesztelni a gépemmel kínszenvedés a valódi telefonhoz képest. Villámgyorsan tudom futtatni a kódot, mióta váltottam. Ekkor derült ki, hogy a telefon LCD kijelzője feltűnően kontrasztosabb képet ad, mint a monitorom. Lehet, hogy a laptop monitorja kalibrálódott el nagyon, mindenesetre most a telefon képére igazítom a rajzokat (ott nincs is ez a furcsa "dither" minta egyes színeken, mint amit az emulátoros képlopásokon látni). Tulajdonképpen az amigás Dragonstone palettájával dolgozom. Ez elég szűkös színkészlet (a távoli elemek elhalványulását/elsötétülését szoftveres filterrel oldottam meg), ezért később - ha kell - hipp-hopp módosíthatom.

ss20140628_2.png ss20140628_4.png

Telefonos tesztelés során derült fény ara is, hogy néha-néha, kapkodóbb gombnyomás során húzó mozdulatot érzékel az eseménykezelő. Mivel a kezelőfelületet a játékos ízlése szerint változtathatja (a gombokat szabadon lehet ide-oda cserélgetni - később majd teljesen újradefiniálni), ez néha akaratlanul kicserél két gombot. A hátralévő feladatok listájára tehát fel is került, hogy a kezelőfelület menüből zárolható legyen.

Ami nem látszik a képeken, az az, hogy a játék osztályrendszerét kicsit átstruktúráltam, készülve a későbbi bővítésekre. Egyébként is kezdek rendszerezettebben hozzáálni a projekthez: létrehoztam egy (jelenleg ijesztően rövid) design dokumentumot és a kódot verziókövetés alá helyeztem.

ss20140628_3.png ss20140628_6.png

Az utolsó képen fejszét lóbáló harcos még egy picit csalás, mivel térképelemként van még tárolva. Ő még a DB64 színekkel rajzoltatott.

Az Eclipse még mindig nem a kedvencem, viszont fákat még mindig szívesen rajzolok.

Szólj hozzá!

Címkék: android

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr476435261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.