HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Nottingham 1.0 szabályok (nagyjából) és pipalista

2014.12.07. 17:48 Tilinger Ádám

20141207ill.png

Ma van Games Day. Az év elején még azt tervezgettem, hogy egy Nottingham bemutatójátékkal megpróbálok eljutni rá, de aztán ez nem sikerült. Október-novemberben erősen belehúztam, hogy hátha, végül nagyjából három hete legyintettem egyet, és jövő évre toltam - nem voltam biztos, hogy be tudom fejezni a szükséges terepeket (és a szabálykönyvet). Miután a drukk elmúlt, természetesen már nem is haladtam olyan jó tempóban. Az angol szöveg kész, hiányzik még pár ábra és illusztráció, de akár még ezévben kipipálhatom a végleges, 1.0-s verziót. Ímhol a 0.141207-es:

thumb.pngnottingham_v0141207_eng.pdf (1.982K)

Ha már a pipáknál tartok: közeledik az év vége is, úgyhogy itt az ideje ránéznem a 2014-re kitűzött tereptárgy célora. Mivel nagyjából egy hetet töltünk még itt Grázban az évből, ezért sok időt már nem tudok ráfordítani, ez már a célegyenes.

  • 2 parasztház - a festés még félkész, de akár befejezhető
  • 2-4 szikla (ehhez szedtem már két klassz követ az egyik szomszédos hegyen Bianka-sétáltatás közben) - egy kész, egyet még talpalni/festeni kellene, hogy kipipálhassam a minimum kettőt
  • 4 szakasz fonott kerítés - pipa
  • 2 szakasz kő kerítés - egy sincs, de ez elég gyorsan megy, ha minden mással jól állok, akkor akár nekiállhatok - Bianka szedett is egy jó adag kis kavicsot pár hónapja hozzá
  • 4 nagyobb bokor (ehhez pedig vettem két euroért egy csomag "izét", de első kicsomagolás után úgy tűnik mégsem lesz alkalmas) - semmi, és az "izék" nem bizonyultak alkalmasnak a célra, így itt még ötlet sincs
  • 1 kocsi - nagyon pipa, kettő is elkészült
  • 1 kis tyúkól - kész
  • 1 tó - nincs, és ez biztos nem is lesz, mivel a pva-módszer nem hozott kívánt hatást

Ez így most 37,5%, de év végére felhozható 75%-ra. Hajrá, mondanám, de tegnap este elővettem a rég nem látott 40K Imperial Guard figurákat, és arra gondoltam, hogy van ott még kilencven festetlen baka, akik szeretnének festve lenni...

Szólj hozzá!

Címkék: tereptárgyak nottingham

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr626964911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása