Megszültem a döntést. Nem is olyan hosszú hezitálás után a karakterenkénti aktivációt választottam meg győztesnek, a többfős csapataktiváció lehetőségével megspékelve. Tehát a felek választanak egy-egy aktiválandó (és még nem aktivált) figurát, dobnak egy tesztet és aki nyer, az aktivál. A felek egy figura helyett választhatnak egy kisebb csapatot, de a tesztre ilyenkor levonásokat kapnak.
A választáshoz végül a fáradás kezelése adott löketet. Mindenképpen szeretném, ha a figurák kimerülhetnének, de eddig leginkább amolyan "fáradtságpont-generálós" módszerekkel találkoztam, ami nem nyerte el a tetszésemet a plusz nyilvántartandó adat miatt. Ehelyett egyszerűbb (bár talán kevésbé valószerű) módszerben gondolkodom:
Az aktiválós rendszerben esetenként lehetőség lesz egy akcióra reakcióval válaszolni - így a kötött akciószámon túl is cselekedni. Ha tehát egy, a körben már korábban aktivált szereplő szeretne reagálni akcióra, akkor kell mondjuk tesztet dobni a fáradásra. Ez a terv most.
Utolsó kommentek