Lassan vége ennek a hónapnak is, és a kártyajáték projekt teljesen kifolyt a kezeim közűl. Helyette voltam egyszer otthon játszani egy Warhammert, amire szükség is lesz, mert nyakunkon a 2013-as HTC, címet kell védeni. Elég pocsékul játszottam, de jó móka volt.
(Az új fényképezőgéppel klassz fotókat lehet lőni, már csak ki kellene festeni a sereget...)
Ennél kicsit több időt fordítottam a pixelezgetésre. A random RPG mellett mindig is szerettem volna egy mélyebb számítógépes szerepjátékot is összehozni, amolyan keverjük össze a NetHack-et, az Ultimát és a Baldur's Gate-et típusút. Pár hónapja alkalmanként írogatom is a design dokumentációt, de nemrég elkapott a pixelezhetnék, és így a grafikai tervekkel is haladtam most egy picit.
Kiindulópont a RARPG-nél is posztolt mock-up volt, ezt kezdtem még valamikor rég kidolgozni. Eddig jutottam:
Aztán elegem lett. Mindig is nehezen kezeltem a korlátlan színválasztékot, inkább diszkrét matekos vagyok, mint analízises. Ahhoz, hogy be tudjam fejezni, korlátoznom kellett a palettát! Jó saját paletta készítését túl macerásnak találtam, úgyhogy lekezdtem régi számítógépek, konzolok palettáját gyűjteni. Nekiálltam NES, kiterjesztett EGA, és C64 palettával is, ha már retró a játék, akkor legyen a megjeleneése is rendesen retró.
Aztán a sok sikertelen próbálkozás után elővettem a borzasztó vacak tizenhat színű EGA palettát, és ez lett az eredménye:
Egészen pofásra sikeredett.
Aztán a héten elkezdtem tile-okat rajzolni,
majd letöltöttem a Tiled szerkesztőt és nekiálltam mockupokat gyártani:
Aztán létrehoztam a Pixelation-ön is egy topicot, és elkezdett kicsit pörögni a dolog, így most itt tartok:
Plusz néhány paperdoll:
Vajon meddig tart a lendület?
Utolsó kommentek