HTML

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Borítóterv

2012.04.12. 12:55 Tilinger Ádám

Ez az egy, amivel kicsit haladtam is a Nottinghammel. At utóbbi napok forgatagában sikerült gyorsan skiccelnem egy borítórajzot, amit tegnap este el is kezdtem kicsit letisztázni paint-tel. Itt tartok:


Sajnos egyre kevesebbet rajzolgatok mostanság, nem sokat fejlődök, de amikor van rá alkalmam, akkor általában nagyon élvezem. Ezt is szeretem csinálni. És látom, hogy Robin lábával valami nincs rendben.

Eme látványosabb haladás mellett olvasgattam is a korról, és pillanatnyilag apró bajban vagyok. Nem tudom, hogy (legfőképp az illusztrációkban) próbáljak-e hű maradni a korhoz, vagy inkább a filmek valamivel eltérő (látvány)világára alapozzam. A borítót rajzolgatva például nem találtam semmi forrást arra sem, hogy a klasszikus Robin Hood kalap korhű-e.
Valószínűleg a borítóterv kevert világánál maradok. Ennek ellenére, ha valaki ismer jó forrásokat a korabeli öltözködésről, kérem ossza meg velem!

A szabályok terén apró előrelépés történt. Itt található az új munkaváltozat. A karakterfejlődésen és csapatépítésen kívül a szabályok alapjai megvannak, de sok még a folt. Sajnos kezd kicsit túlontúl bonyolulttá válni a számos akció miatt. El is gondolkodtatott, hogy a BrikWars mintájára a játékosokra hagyjam-e a lehetőségeket, de nem szeretnék nagyobb teret adni a vitáknak.

Kicsit vesztettem a kezdeti - egyébként sem mindent elsöprő - lendületből, de azért haladok. A múlt hét erre is fordítható idejéből azonban a Game of Thrones ellopott tíz órát. Nikit zárkóztattam fel, hogy együtt tudjuk nézni az új szezont. Valahogy nincs meg a varázs már az új sorozatban. Akkoriban nem tűnt fel, de most nagyon vontatottnak tűnik. Olyan lassan halad a történet. Már majdnem beleolvastam a - hónapok óta a polcon porosodó - könyvekbe, hogy kicsit felpörgessem.

Szólj hozzá!

Címkék: nottingham

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr454388157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása