HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Robin Hood és színes cimborái

2013.10.22. 00:34 Tilinger Ádám

pic_1.png

Két hónapja MA5X jól rámijesztett a figurák festhetőségére tett megjegyzésével. Azzal "riogatott", hogy ez az anyag ledobja a festéket/alapozót. A figurák tapintásra is valahogy csúszósabbnak tűntek, így aztán könnyen el is hittem szavait.

Mivel az alapozómat múlt nyáron az utolsó cseppig elhasználtam, ezért napokig-hetekig nem is nagyon akartam nekiállni kipingálni őket. Aztán egyszer csak úgy gondoltam, hogyha amúgy is ledobja a festéket, akkor miért ne próbálnám ki, akár alapozó nélül is? Nekiálltam bemázolni egy figurát, és kellemesen csalódtam! Hipp-hopp kész voltam (a saját standardomhoz képest). Alapozás nélkül (és mindenféle szappanos lemosás nélkül - lusta vagyok) szépen fedett a festék, és - a breton lovagokhoz viszonyítva - apró méretünk miatt gyorsan festhetők.

Az első sikereken felbátorodva gyorsan ki is festettem az eddigi Nottingham tesztjeimhez szükséges figuramennyiséget:

robin_front.png

A tolvaj banda hősei. Elsőként egy Strelets figura, majd a klassz HäT Tuck barát. A Robin figura póza eredetileg nem igazán tetszett, de mára kibékültem vele. A figurák még nem értek a festési workflow végére. Az alapszín - teljes bemosás - javítás/highlight folyamatból a másodikig jutottak, de játékra így is megfelelnek.merrymen_archers.png

A tolvaj íjászok. Néhányuk karddal volt felszerelve. Első konverzióként egy ilyen kardot akartam késsé alakítani, de inkább az egészet levágtam, miután kicsit elszúrtam. Azóta már merészeltem egy fejátültetést is végezni, nagyobb sikerrel. Minden íjásznak szakálla van, nagyon macsók.merrymen_melee.pngKözelharci betyárok. A második figura már a végére ért a festési folyamatnak. A harmadik fickó a doboz megvétele előtt (a képek alapján) a kedvenc figurám volt. Mióta megvannak, azóta az utolsó az. A vidám és bárgyú arcán még most is kuncogok magamban. Néha. Az egész HäT dobozra jellemzőek a gyönyörűen megformált arckifejezések.

sheriff_and_archers_l.png

A sheriff és emberei a Conquest of the Longbow által ihletve kék témát kaptak, a fekete peremű sárga pajzsukra (és címerüre) majd még odaszerencsétlenkedek egy varjút is. A még Zolitól kapott kék festékem teljesen beszáradt, különösen élményszámba ment vele festeni, de nagyon tetszik ez a szín. A bemosáshoz használt ogryn flesh szerintem igen jól passzol hozzá.manatarms_front.png

Végül pedig a Strelets figurák, a sheriff lándzsásaiként. Az apró képen szerencsére nem látszik az elnagyolt arcuk. Ettől eltekintve egyébként egész jó kiskatonák, színesben egészen életre keltek.

Robin és vidám cimborái:

robin_all.png

A sheriff és marcona legényei:

sheriff_all.png

Itt tartok most, tesztjátékra elegendő figura van, sőt az asztalomon még vár pár betyár és lovag, hogy magukra öltsék a lincoln zöldet (esetleg a kéket, a sheriff emberei esetén).

pic_7.png

Tudom, hogy kicsik a képek.

2 komment

Címkék: nottingham kreatívkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr995591642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zirrian 2013.10.27. 19:23:22

Majdnem elsiklottam a cikk felett :) Nagyon jól néznek ki, szép munka, csak így tovább!

Tilinger Ádám 2013.11.05. 00:53:36

@zirrian: Köszönöm. Most egy picit elterelte a figyelmemet a kódolás/pixelezés, de hamarosan visszatérek ehhez is. Folyton ott kacsintgatnak a vitrinből, hogy "gyerünk, várunk itt még százan festésre!"
süti beállítások módosítása