HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Félévi összefoglaló

2015.08.04. 15:39 Tilinger Ádám

Eltelt megint egy fél év bejegyzés nélkül a blogon. A való élet ennél sokkal eseménydúsabb volt.

Két hónapja megszületett Patrik.

patrik.png

Tavaly karácsony óta, Patrik születése előttig - a pixelezés hobbihoz visszatérésként - naponta legalább egy kis animált FRUA ikont rajzoltam. Jó móka volt, összesen 236 apró sprite-ot összehoztam; de aztán sajnos a laptopom sok-sok év hűséges szolgálat után feladta a harcot. Gép azóta sincs új, ez pont jó ürügy volt, hogy ne folytassam, és ezzel ez is félkész munkává avanzsáljon.

creaturecatalogueweek1115.gif

Biankával sokat játszhattam, Patrik születése után pár hét szabadságot vettem ki, plusz az év elején le kellett építenem két hétnyi plusz órát. Bianka pedig már ismerkedik a bretonokkkal.

hiphoppgriff.png

Pár másodperccel később már ölelgette egymást a hip-hopp-griff és a lovag.

A wargame hobbi eme apróságon kívül néhány héttel ezelőttig háttérbe szorult. Mostanában terepeztem kicsit, fákat bokrokat modelleztem, és folytattam a Nottingham-et. A magyarra fordítás csigalassúsággal készül, és az angol is még csak "majdnem kész". Remélem ez utóbbit azonban nemsokára készen fel tudom tölteni ide.

damselindistress.png

Szakállat növesztettem, majd levágtam.

szakallfele.png

Rendes képem nincs róla, ezért itt egy, amin semmi nem látszik.

Ezenkívül autót vettünk, rengeteg lakást megnéztünk, új csoportba kerültem a cégnél (sőt, péntek óta vezethetek tesztautót) - saját autóvariánst tervezek, egy rakás Korongvilág könyvet olvastam, lefogytam, tönkrement a fényképezőben az SD-kártya (de sikerült a képek javát megmenteni), ...

Most pedig pár napot egyedül vagyok Grácban. Ez a helyzet erősen közrejátszott abban, hogy szántam időt írni ide. Most azonban feltöltött már a fűnyíró akkuja, úgyhogy megyek is tovább.

Szólj hozzá!

Címkék: magánélet pixel nottingham bretonnia

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr617679224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása