HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

HTC 2013

2013.05.27. 22:44 Tilinger Ádám

Szombaton, kora reggel btk corpse-cartjába zsúfolódva felkerekedett a konda Székesfehérvár felé, hogy ettől az átkozott kupától megszabaduljon végre.

Img_1446.png

Beatles (Wood Elf)

Hat-hét éve nem játszottam erdei elfek ellen (a seregkönyveink azóta nem változtak), ezért azt mondtam Pistának, hogy adja nekem őket. Eredmény szempontjából a törpével talán jobban jártam volna, de egy klassz csatát vívtunk. Sajnos nem néztem bele a listájába, így nem tudtam, hogy a két glade guard osztagát kellett volna lerohannom (a pontok miatt), és nem a fáival pepecselnem. Ehelyett mindennel a nagy fáiba és a driádjaiba rohantam. Az ősöreg faembere és a lordom az elsőtől az utolsó előtti körig birkózott egymással (csak hatosra találtam, de a négy támadásom újradobható volt) - kb. 15-20 találatot sikerült bevinnem, de sajnos nem dobtam hatost to woundra. Emlékezetes, klassz párviadal volt! A csata többi része kevésbé. Sajnos elég szimpatikus volt Beatles ahhoz, hogy ne nézzek utána ennek az erdő-skirmisher-stubborn szabálynak, így mindkét (egy-két figurával az erdőbe lógó) driád osztagában megakadtam, a glade guard-okig nem jutottam el, pedig egész szépen rákerítettem volna. Egy faembert megfuttattam, de természetesen nem sikerült a swiftstride-os osztagommal levágni üldözésből. Legalább a páncélokat egész jól dobtam. A végére megcsappantunk: 18-2, vagy 17-3 oda. Legalább Árpo bosszút állt rajta a bretonok nevében...

Img_1299.png

Halálhava (Ogre Kingdoms)

Ogrével meglehetősen tapasztalatlan (kölcsönsereggel játszó) sráccal sorsoltattam össze. Ügyesen pakolt fel, a maneaterjeit veszélyesen betolta a trebuchet-ket fenyegetni. Szerencsére az íjászaim életük feláldozása árán bevédték a hadigépeket előlük, egy hátraforduló lovagosztagom pedig le is vágta őket. A sabertuskjai még szemtelenkedtek ott egy picit, de aztán lassan rend lett. Onnantól nyeregben voltam. A nagyobb rohamtávommal sakkban tartottam, dobáltam rá a köveket, és szúrkáltam mágiával, közben szép lassan körbevettem. A negyedik körre elfogyott a türelme és rohamokat jelentett be (9-10-es rohamdobásra), ezzel lehetővé téve, hogy minden egységére összpontosított rohamot fújjak. És taroltunk. Még ellőtt egy sárkánnyá változást magára, de ott már totál összetört. Miután a sárkány is a levesben végezte, feladta, egy érintetlen kis ogre osztaga maradt a sarokban. 20-0 ide. Warriors of chaos-szal nem lett volna ilyen könnyű dolgom.

Img_1328.png

Darken (Daemons of Chaos)

Választhattam volna skaven és daemon közül, de Pista magának akarta a kis patkányokat, nekem pedig mindegy volt. Szerencsére megint egy klassz ellenfelet sikerült kifognom. Darken nagyon türelmes és fair játékos volt, úgy játszott, mintha nem is versenymeccs lett volna, hanem baráti játék. A bal oldalamon előre tört a fránya nurgle beast-jeivel (az oldalt fedező pegazusaim sajnos lefutottak), középen pedig szépen lassan hátrálva feltartotta a vonatjaimat. Addig nem is akartam rohamozni, amíg a trebuchet-k (amik most teljes nyugalomban) meg nem tizedelik a blokkjait (ezeken terveztem pontot hozni). A balról jövők elől bevédtem magam egy lovagosztaggal, a great unclean one-jába pedig betoltam a bsb paladinomat, hogy feltartsa amíg csak lehet. Aznap szinte halhatatlannak bizonyult: 1+ újradobható páncél, plusz a ward nagyon jó közelharcban. Aztán lassan megcsappant a bloodletter osztaga, és berohantam a nagyvonattal. Nem jött be, két bloodletter és a herald megmaradt, én pedig nyitott oldallal álltam a mező közepén. Belémrongyolt a plaguebearerjeivel és az ágyújával, és elfuttatott. Maradt még pár lovagosztagom, a tüzeset (hőssel együtt) beleküldtem egy kétfős beast of nurgle osztag oldalába, de úgy lepattant, hogy csak na! A másik két egységem pedig már nem érte el a játék végéig a kettévált, és menekülő egyfős bloodlettert (túlélt egy becsapódó trebuchet-golyót is) és heraldot. Bár maradt még pár elszórt egységem, szinte semmi kárt nem okoztam pontban neki, így végül 20-0 oda. Végre kidobtam a dwellerst, erre maximum négy kockám volt a mágia fázisaimban!

Img_1398.png

Tapasztalatmorzsák

A gromril great helm-shield paladin nagyon beton, utána kell néznem, hogy van-e még ilyen páncélújradobós tárgy valahol egy második hősnek (mondjuk a lordnak).

Érdemes a felállásnál egy kis játékteret hagyni a lovagoknak, mert Darken ellen például eléggé megkötötte a kezemet az 1"-en belülre nem mozgunk szabály. Nem mintha amúgy ki akartam volna még rohanni a nagy blokkjaiba az első körökben.

A trebuchet-ket most egész jól védtem, de az ambusher ogrékra nem számítottam, és az majdnem betett a csatának. Nyílt listás versenynél alaposan át kell néznem az ellenfél listáját - de legalább a pontszámokat!

Árpo pegazusos serege kicsit megmozgatta a fantáziámat. Gyors és jól manőverező sereg, de én még mindig tartok tőle, hogy nem tud elég erőset ütni.

Egy hétig nem szabad borotválkoznom a verseny előtt, mert így kilógok a csapatból.

Valahogy az volt az érzésem, hogy az asztalok kicsit zsúfoltabbak voltak, mint a korábbi versenyeken, de biztos csak a breton szemem képzelte be.

Klassz esemény volt, nagyon élvezetes játékokkal, jól éreztem magam. Nem felejtem el az első meccs titáni közdelmét a két generális között, és a fránya veszélyes-terep tesztjeit (ahol elég fájó veszteségeket szereztem). Halálhavával majd kell játszanom egyet a warriors of chaos-jaival, kicsit már rosszul éreztem magam, hogy így letört a végére. Darken-nel egy végig izgalmas, számomra szuper meccset játszottunk (még ha nagyon el is páholt). Gratulálok a Who let the Wounds out mókusainak!

Img_1454.png

Köszönet a szervezőknek a remek versenyért, ellenfeleimnek a szórakoztató játékokért, csapatomnak a helytállásért, mindenkinek a hangulatért. Meg a pálinkáért is Pistának.

A célunkat elértük, a kupát nem kellet hazahoznunk, így is alig fértünk be a kocsiba...

Szólj hozzá!

Címkék: warhammer

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr375319916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása