HTML

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Blogajánló

Az Éjgoblin szív örökké dobog...
 Megtévesztő cím, breton is van ott
Csata és Taktika
Plastic Fantastic
MazeLab Szabolcs Mathematicája
CRPGAddict a megszállott (angol)

Utolsó kommentek

  • pocokman: Srácok, valaki el tudná küldeni nekem azt az x-kutato.zip-et? smidla@gmail.com, már nincs fent meg... (2016.06.09. 11:09) Félmunkák: X-Kutatócsoport
  • Cpt. Mortel: Nagyon szépen köszönöm. :) (2015.08.07. 08:02) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Megtörtént! (2015.08.07. 02:26) Árak, bérek, pontok
  • Tilinger Ádám: @Varga Matein: Igen, ez volt a tervem eredetileg is. Az utóbbi napokban volt pár szabad estém, úgy... (2015.08.04. 00:22) Árak, bérek, pontok
  • Cpt. Mortel: Ha kész leszel a Nothingam szabályrendszerrel, akkor feltöltenéd az oldalra? (2015.08.02. 21:54) Árak, bérek, pontok
  • Utolsó 20

Tévelygések

2013.06.26. 17:34 Tilinger Ádám

Naná, hogy nem tudtam egyetlen hobbiprojektre koncentrálni! A Nottingham tesztelése egy hete áll. Mire hazaérek túl fáradt vagyok a macerásabb részén gondolkodni, így inkább valami másba kezdek bele.

Múlt héten megláttam a Billában egy csomag születésnapi gyertyát légcsavaros repülő alakú gyertyatartóval, és nem tudtam ellenállni neki. Egyből láttam, hogy milyen klasszul mutatnak majd a soha el nem készülő grot seregemben. Egy csomagban négy darab volt, két euróért szerintem egész jó:

plane1.png

A hét során egy ilyen gép orkosításának neki is álltam: kiválytam a pilóta helyét szikével, majd itt-ott megvágtam a szárnyakat, légcsavarokat sérülésnek. Pár apró papír téglalapból és egy vattapálca (fülpiszkáló) szeleteiből ragasztottam két blokkot motornak, és kivágtam néhány kartondarabot orkos toldozott fémlapoknak a gép testére. Ezután jött a kellemetlen meglepetés: a pillanatragasztó semennyire nem fogja ezt a műanyagot, és a PVA is néha egyben lejött száradás után róla. Azért sikerült felszenvednem mindent rá, egy fülpiszkálóból és fogvályókból még itt-ott díszítettem a gépet, plusz apró papírnégyzetekből egy halom szegecset ragasztottam rá (a műanyagra természetesen megintcsak nehézkesen). Végül pilótának egy régi goblin/snotling került a repülőbe. A bunkósbotját levágtam, és kicsit meggreenstuffoztam. És íme:

plane2.pngplane3.png

Remélem az alapozó majd megmarad a műanyagon. Az, a festék és a lakk talán kicsit stabilizálja is a ragasztott részeket. A második gépnél megpróbálom a felületet kicsit megvágni, hátha csak azt kezelték valamivel, ami miatt nem ragad rá semmi biztosan.

-

Aztán a hétvégén kerestem valami "tartalmasabb" játékot a telefonomra. Találtam is egy klassznak tűnő 2.5d RPG-t Questlord címmel:

questlord.png

Pechemre ez a telefonomra nem elérhető - pedig ez lett volna ez első android játék, ami miatt fizettem volna. Frusztráltságomban úgy döntöttem, hogy csinálok magamnak egy saját kis dungeon crawlert mobilra. Lendületből fel is telepítettem az egész ADT Bundle-t, és az első tutorialt végig is csináltam (hétfőn este még nem sikerült elindítani - vacakolt a gépem a virtuális mobillal, de keddre már ment minden). Bizakodó vagyok.

Első lépésként egyszerűen egy üres labirintust próbálok implementálni, de közben már rengeteg ötlet halmozódik a fejemben, úgyhogy ha minden könnyen megy, akkor ebből is egy befejezetlen nagy projekt lesz. Addig mindenképpen jó lenne eljutni, hogy a pc-s RPG-tervemhez tervezett kvázi-körökreosztott rendszert tesztelhessem benne. Nem tűnik olyan roppant nehéznek, egyszerűen csak (persze néhány egyszerű számolás után, annak megfelelően) a kijelzőt kell újrarajzolni minden gombnyomásnál. Semmi valósidejűség meg komplex dolgok.

Szólj hozzá!

Címkék: warhammer számítógépes játékok kreatívkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://adamblog.blog.hu/api/trackback/id/tr705378545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása